Досвід роботи

«Розвиток зв'язного мовлення дошкільників засобами прийомів мнемотехніки»

Моє життєве кредо:

ü Ніколи не зупинятись на досягнутому.
ü Скільки б не жив усе життя навчатися.
                                       Сенека

   Моє педагогічне кредо:

                 ü Для того, щоб навчати інших треба вчитися      самому.
               ü Щоб виховувати інших, треба починати з себе.
               ü Щоб розвивати інших, самому потрібно постійно розвиватися.

Впроваджуючи у своїй роботі «Базовий компонент дошкільної освіти», поставила мету: удосконалювати використання нестандартних форм, методів і прийомів роботи з розвитку зв’язного мовлення за допомогою нетрадиційних інноваційних технологій - мнемотехніки.
Предмет дослідження: «Розвиток зв’язного мовлення дошкільника засобами прийомів мнемотехніки»
Неповноцінний мовленнєвий розвиток накладає відбиток на формування не мовних психічних процесів: спостерігається недостатня стійка увага, знижується вербальна пам'ять, страждає продуктивність запам'ятовування. У моїй практиці були труднощі при навчанні зв'язного мовлення. Діти не могли самі зосередити свою увагу на якійсь значній для них події або художньому творі, не могли одночасно помітити не тільки предмети, явища, але і зв'язок між ними. Я вважаю, якщо в роботі з навчання дітей зв'язного мовлення використовувати прийоми мнемотехніки, то це допоможе дитині бути більш товариським, розшириться його словниковий запас, дитина навчиться зв’язано говорити, розповідати, висловлювати свої думки.



Комментариев нет:

Отправить комментарий